Копірайтинг

Копірайтингом називають написання будь-яких авторських текстів для веб-сайтів на відміну від рерайтингу (перефразування існуючого авторського матеріалу). Це може бути реклама сайтів, опис країн або міст, цінна пізнавальна інформація тощо. Залежно від цілей виділяють такі види копірайтингу:

  • SEO-копірайтинг– текст, написаний для пошукової оптимізації сайту. До нього пред’являють особливі вимоги: обов’язкова присутність певної кількості ключових слів, словосполучень. Іноді замовники висувають умови вживати їх у прямому входженні, тобто не можна змінювати закінчення, порядок слів. Такі тексти пишуть, насамперед, для пошукових машин Інтернету. Надмірне насичення ключовими словами часто погіршує змістовну якість текстів.
  • PR- або рекламний копірайтинг. Його основне призначення: реклама товару або послуги. Стаття повинна переконати користувача у тому, що йому необхідно скористатися певною послугою або придбати розрекламований товар. Залежно від цілей, виділяють pr-копірайтинг прямого відгуку та іміджевий. Вони, до речі, можуть співіснувати в одному тексті. Перший (direct-response копірайтинг) покликаний спонукати читача зробити покупку тут і зараз. Ціль іміджевого копірайтингу – закріпити в сприйнятті потенційного споживача позитивний образ торгівельної марки, компанії, фахових послуг.
  • Інформаційне наповнення сайтів (контент). Якісний контент забезпечує web-ресурсу вигідні позиції в пошуковій видачі, впливає на позитивне відношення користувачів до сайту.
Телефон: +38 (050) 522 88 75

+38 (099) 217 55 15

Офіс: (0322)2393695
 
Email:

Агенство інтернет-реклами adPrime,