Курс “Інтернет-маркетинг для власників бізнесу”

Багато Ваших потенційних клієнтів вже давно живуть в інтернет-просторі. Вони знайомляться, знаходять партнерів , користуються послугами, реалізують власні амбіції та шукають щастя в Інтернеті. Це новий дім, в ньому працюють власні правила та закони, виконуючи які Ви легко зможете завоювати увагу та популярність. Даний курс буде для Вас путівником по просуванню в інтернеті – новому домі Ваших покупців!

Питання, котрі будемо обговорювати:

  • Чому інтернет-маркетинг зараз настільки результативний?
  • Що робити для збільшення потоку замовлень з Інтернет?
  • Як порахувати окупність коштів вкладених в інтернет-маркетинг?
  • Яких результатів можна досягнути за допомогою інтернет-реклами?
  • Яка вартість створення сайту та його обслуговування?

Ведучий тренінгу: Ростислав Чайка

– Засновник Lviv Startup Club, організатор численних конференцій з інтернет-маркетингу та інтернет-бізнесу (Lviv iCamp, Lviv Social Media Camp, Lviv E-Commerce Forum), тренер з 5-річним стажем, авторські тренінги “Основи інтернет-маркетингу”, “Електронна комерція”, “Інтернет-маркетинг закордон”, “Як почати високотехнологічний бізнес”, “Принципи інвестування в високотехнологічну галузь”

Для кого цей курс:

  • Власники готельно-ресторанного бізнесу;
  • Приватні підприємці, що працюють в сфері послуг для населення;
  • Власники оригінальних та нестандартних проектів;
  • Туристичні компанії (внутрішній та зовнішній туризм);
  • Власники компаній, що займаються виробництвом товарів;

Програма курсу:

Заняття#1: Вибір власного стилю інтернет-маркетингу

  • Аудиторія інтернету, принципи її сегментування.
  • Найбільш репрезентативні ЦА в Уанеті/львівському інтернеті?
  • Переваги просування товарів/послуг в інтернеті.
  • Визначення власних цілей і засобів інтернет-маркетингу.

Заняття#2: Робота над сайтом і прийоми малобюджетного маркетингу

  • Завдання, які вирішує веб-сайт.
  • Основні розділи веб-сайту.
  • Домен, хостинг і ще декілька термінів, котрими лякають.
  • Правила вибору хорошого домену.
  • Принципи написання технічного завдання на розробку веб-сайту.
  • Як знайти підрядника для написання веб-сайту.
  • Як якісно скласти наповнення сайту (Контент сайту).
  • 5 типових помилок при співпраці з веб-студіями.
  • 7 важливих пунктів, про котрі необхідно домовитись в угоді.

Заняття#3: Малобюджетний маркетинг і Web-аналітика

  • 12 прийомів малобюджетного маркетингу в Інтернет
  • Інструменти відслідковування відвідування сайту.

Заняття#4: Соціальні мережі і Social Media Optimization

  • Українська аудиторія в соціальних медіа.
  • Основні соціальні медіа: Facebook, Twitter, YouTube, Vkontakte, Блогосфера, LinkedIn.
  • Особливості роботи в Twitter.
  • Особливості роботи в Facebook.
  • Навіщо потрібен YouTube?
  • Чи варто працювати з Vkontakte?
  • Як працювати з блогерами?
  • Пошук партнерів в LinkedIn.
  • Social Media Optimization: як підняти довіру до бренду?
  • Автоматизація роботи і кроспостинг.
  • Утиліти для роботи в соціальних мережах.
  • Відслідковування ефективності соціальних мереж.
  • Діалог з клієнтами в соціальних мережах.

Заняття#5: SEO, Контекстна і медійна реклама

  • Від чого залежить позиція сайту у пошуковій системі?
  • Складення переліку слів для просування.
  • Як самостійно просуватись в інтернеті?
  • Угода по домовленості з SEO-шником.

Заняття#6: Email маркетинг

  • Коли варто використовувати E-mail маркетинг?
  • Правила ведення розсилок.
  • Інструменти для ведення розсилок.
  • Як не стати спамером?

Заняття#7: Social Media Marketing

  • Агресивне просування в соц. мережах
  • Акції та промокампанії
  • Вірусні промокампанії
  • Філософія маркетингу в соц. мережах
  • Діалоговий маркетинг

Очікуваний результат:

  • Оптимізація роботи сайту або підготовка до його створення кожним з учасників курсу;
  • Створення навиків управління власними сторінками на PromUa, Facebook, Twitter, YouTube, Vkontakte, Блогосфера, LinkedIn;
  • Навики використання різних видів реклами в інтернеті;
  • Навики використання додаткових інструментів маркетингу (e-mail розсилки, Google Analitycs тощо);
  • Збільшення продаж через інтернет

Тривалість програми: 7 занять по пн/ср з 18.30 до 21.00

Після завершення програми – видача сертифікату.

Увага: додатково 50 годин роботи самостійно протягом курсу.

Відгуки:

Ольга Яновська, маркетолог ПП “Спортур-Україна” :

“Хочу сказати, що курс дуже цікавий та пізнавальний. Також мені дуже сподобалася спроба заохочення у вигляді “призового фонду” для ефективного виконання домашнього завдання.
На тренінгу здобула великий теоретичний досвід, практичні поради і вказівки, які використовую в роботі. “

Андрій Цебенко, відеостудія “Шедевр” :

“Повністю задоволений виступами та викладанням матеріалу.
Щодо домашніх завдань, то , хоча, і не встигав їх вчасно виконувати через велику завантаженість на основній роботі, та все ж навіть після семінару продовжую все робити пункт за пунктом.”

Марія Пучніна, виконавчий директор, ТзОВ “Страховий брокер “Експерт”

“В цілому тренінг справив позитивне враження. Приємною була доброзичлива атмосфера, створена тренером та можливість групового обговорення актуальних для кожного питань. Цей тренінг дав мені можливість зрозуміти алгоритм дій, шляхи та можливості просування компанії в Інтернет та, відповідно, розробити план заходів по такому просуванню. “

Вартість програми: 600,00 грн. (Без ПДВ)

Телефон: +38 (050) 522 88 75
 
Email:
You need Flash player 8+ and JavaScript enabled to view this video.